SIAFs dotterbolag Qinghai Sanjiang, ägt till nästan hälften av SIAF har jag för mig, låter meddela på sin hemsida att de den tredje juni i år utövade en massa idrotter så som basket, badminton, bordtennis och andra spel.
På hemsidan finns även andra nyheter som andas att företaget växer, ni kan kolla det själva om ni är intresserade med Google translate. Fast det fanns faktiskt ett som handlar om att de ska hålla god standard i biffrestaurangen, lägger med det längst ner här. Antar att detta handlar om SIAFs steak house som då verkar ligga i det här dotterbolaget. Kul när det dyker upp små bekräftelse på att företaget faktiskt bedriver sin verksamhet på det sätt man tror.
Allra längst ner klistrar jag in ännu ett inlägg som faktiskt nämner den där 20 000 tons köttproduktionslinjen som jag nämnde i förra inlägget om SIAF. Där nämns att de tänker öppna 30-50 steak houes i Kina. Maffigt.
Dessutom postade Melehuna ett inlägg på iHub där hon länkar till det köpcenter där SIAFs restaurang Leonies huserar. Ytterligare ett tredjepartsbevis på att SIAFs verksamheter verkligen existerar. Det finns egentligen inga skäl att tvivla på det längre.
Kommunikation
Korrespondent: Yao Xiao Yong femte juni 10, 2013
Tävlingar visar företagskultur
“Plantera en idé, vårda en handling, varigenom skörda ett resultat, soul revolution och lösa folks tankar känslor, känslor, attityder, problem, beroende på företagskultur.” Detta är en entreprenör i sin diskussion om utvecklingen av företag viktig tes.
Den årliga sport personalen den 3 juni på basketplanen, första tee i bolaget, deltog bolaget general manager Zhao Yilin som orgel spelare, i det första spelet. Den spel, basket, badminton, bordtennis och andra spel, främst genom konkurrens och kulturliv av aktiva anställda, öka sammanhållningen, inspirera personalen entusiasm. YILI arbetare demonstrerade Sanjiang upplyftande anda, för att visa de anställda färgstarka kulturlivet och vår innovation, driva med företagets stil, medan närmare ledarna och arbetarna i fjärran. Detta stycke är inte arenan kommer att redovisa resultat, men en anda av företagsamhet och enighet.
Sporting anda återspeglar vår önskan att uppnå en själv-språng, men också för att stimulera potentialen i vår tid. Den nuvarande internationella efterfrågan på marknaden avtog, en alltmer konkurrensutsatt bransch, inför den mödosamma uppgiften att produktion och förvaltning, vi vill spela den ultimata sportsliga andan, andan i spelet, dessa är våra ansträngningar för att förbättra incitamenten att arbeta är viljan att övervinna svårigheter i produktionen, hälsas Framgångsrik självförtroende och omfamna makt morgon. Idag konkurrerar vi på arenan, i morgon kommer vi att vara i Kinas ekonomiska tide surf, idag har vi slåss i arenan, i morgon kommer vi att vara i världsekonomin debut på den stora scenen.
För närvarande har fabriken en basketplan, badminton, bordtennis rum och personal aktivitetsrum och andra faciliteter. I framtiden kommer företaget att skapa en mer färgglad för arbetarnas verksamhet, aktiva i kulturlivet för arbetstagare, öka deras kulturella medvetenhet och nivån på arbetet. Hantera de invecklade konkurrens, atletisk tävling markerar företagskultur är vår framtid fylld av hopp.
Sanjiang Yili distributionsgrupp
Nyheter: Sam Huang månad Fas III 27 maj 2013
———————–
Jag stötta boskap säkerhet steakhouse mat som (A)-nivå
16 maj 2013, provinsen Qinghai, Xining City Health Bureau, Health Authority Huangyuan linje 6 till mitt företag stötta boskap steakhouse för matservice livsmedelssäkerhet nivå utvärderingsforskning. Sex tillsyn personal Houchu första restaurang, lobby, lager, desinfektion stränga kontroller som utförts, dels livsmedelssäkerhet och certifikat hygien för restauranger, restaurang personal, hälsointyg, redovisning, certifikat och faktura, tillsatser Dosering diagrambladet genomförde finansdepartementet mat, mat sekretessbelagda förvaring, Houchu anläggningar fungerar, Houchu arbetsuppgifter, utbildningsprogram ett omfattande strikt övervakning och kontroll. Genom tillsyn och kontroll, hälsokontroll personalen mycket nöjd med vår restaurang hälsa, konsekvent bedömning av A-nivå standarder.
Efter inspektion, men också ger oss synpunkter och förslag, som vi har noga registrerats, utvecklat ett reformprogram. Taken till Houchu grovbearbetning modifieringar för att utveckla den person som ansvarar för ledningssystem för livsmedelssäkerhet positioner kartor och andra effektiva åtgärder för att göra steak house livsmedelssäkerhet uppfyller kraven på livsmedelssäkerhet.
Kommunikation (fas I)
Genom kommunikation
April 21 företag förra en hel industri kedja ring, den årliga produktionen av 20.000 ton nötkött skiljelinje, i en skur av smällare i banbrytande. Företagsledare och chefer och samhället deltog i ceremonin.
Kenji företaget sedan 2009, startade från gräset, byggandet av ekologiska gårdar gödselmedel fabriken från små till stora, utvecklats till 1200 chef för boskapsuppfödning skala, gjort alla jobb nära släkt med det, är skiljelinjen för idag att förbereda sig. Om skiljelinjen tas i bruk, kommer hela företagets arbete avsevärt påskyndas, bolaget i mitten av en kvalitativ förändring sker, kommer det att överföra till nedströms, kommer det att motivera både uppströms och nedströms arbete för att förbättra och påskynda utvecklingen, främst I:
Först, kör den uppströms
Företaget är i finalen utfodras nötkreatur som säljs till marknaden in vivo, nötkött segment vinst eftersom det inte finns något val avgiven andra, säljs som levande nötkreatur delas ytterligare information vi kan bara indirekt, vilka nötkreatur köttet är hög , hur vi har inte riktigt den kvalitet av informationssystemet, vilket är vad vår framtid föda upp nötkreatur, hur man matar, hur mer kött av hög kvalitet alltid har varit ett tvång, bunden till företagets utveckling. Att bryta flaskhalsen, informationsflödet, tydlig riktning, kommer bolaget småskaligt jordbruk spelat en avgörande roll, vilket ledde till en större utveckling uppströms.
Andra, nytta och utveckling av industrier i senare led
1, har företaget länge varit tänkt i landet att öppna 30-50 steakhouse ger ett skydd kött källa.
2, har vi antagit den internationella avancerad teknik, litet paket fryst läge, kan du gå in på den internationella marknaden, inhemska stormarknader och under förutsättning att villkoren. Ge utrymme för utveckling av företaget.
Ett smidigt genomförande av ovanstående arbete, sedan 2-3 år kommer bolaget att öka flödet av medel, kommer kapitalet expanderar snabbt bilda storskaliga mycket inflytelserika nationella företag. Möjligheten kom, medan risken har kommit, företag kräver alla anställda att få nya idéer, i den kontinuerliga utvecklingen av företaget under denna miljö hur man anpassar sina utvecklingsbehov, för att ta itu med hur man bygger en årlig produktion på 20000 ton nötkött försäljningsnätverk, hur du hittar varumärke, hur annonsen positionering uppgift framför oss, en regnig dag, vidta försiktighetsåtgärder. Göra sin egen sak och göra något sektorn, gott sällskap detta tillägg.
I den slutliga analysen är att inrätta ett ledningssystem för att förstå, för att förstå modern produktion arbetskraften att anpassa sig till moderna konkurrens måste anpassa sig till de framtida utvecklingsbehov, risktagande, segerrikt någonsin.
2013 år 4 månader 24 Onsdag
Etiketter: Sino Agro Food
Hej. Tänkte läsa på vad du skrivit om SIAF tidigare men du verkar inte ha något etikettsystem på din blogg?
Hej Chrimatistikos!
Jodå det finns ett etikettsystem, du kan hitta andra artiklar om Sino Agro Food här:
http://investeraiaktier.se/wp/tag/sino-agro-food/